Behöver du en affärsplan för en parkeringsplats? Du har kommit till rätt adress, eftersom det finns ett dokument som gör att du kan beräkna alla fördelar med att distribuera detta kommersiella företag. Bilar blir allt fler varje år, en flotta utländska bilar växer, människor och inhemska bilar köper. Och all denna transport kräver parkeringsplatser, parkering, medan ägarna vill att deras fordon ska vara under säkert skydd.
Antalet bilar, trots trafikstockningar, ökar varje år. Därför är öppnandet av en modern parkeringsplats för transport ett relevant och lönsamt företag. Innan du investerar i denna typ av verksamhet måste du beräkna affärsplanen för parkeringsplatsen. Detta projekt kommer att överväga byggandet av en ny parkeringsplats för 100 bilar, utformad för det genomsnittliga prissegmentet.
Det enklaste lagligt sätt att skaffa sig en parkeringsplats för flera bilar att ingå ett avtal med staten Unitary Enterprise Public Service för betalparkering (GSPP). Det är den här organisationen som förvaltar och driver kommunala parkeringsplatser. Samma sak är parkering för bilister på 40-100 rubel per timme. Förteckningen över parkeringsplatser och deras plats är godkänd av Moskvas första vice borgmästare.
Transportfrågan - växande till en transportkollaps - är mycket akut i någon större stad. Ändå finns det få privata kommersiella parkeringsplatser i Moskva och St Petersburg. Det är svårt att hitta kunder som är villiga att betala för vad de kan få gratis. En ny politik för stadsmyndigheter som förbjuder fri parkering på gatorna kan dock bidra till utvecklingen av kommersiell parkering, säger Mikhail Blinkin, chef för Institutet för transportekonomi och transportpolitik vid Högskolan för ekonomi.
Cool IdeaТранспортный вопрос — перерастающий в транспортный коллапс — очень остро стоит в любом крупном городе. Тем не менее частных коммерческих парковок в Москве и Санкт-Петербурге немного: сложно найти клиентов, готовых платить за то, что можно получить бесплатно. Однако новая политика городских властей, запрещающая бесплатную парковку на улицах, может поспособствовать развитию коммерческих паркингов, считает директор Института экономики транспорта и транспортной политики Высшей школы экономики Михаил Блинкин.
På gatorna i städer har trafikstockningar blivit ett välkänt fenomen och mycket ofta, vilket beror på ökningen av fordon. Vilka är de enda maskinerna inte visas på vägarna: stora och små, höga och låga, och inte mycket dyra och de kräver inte bara en god täckning av asfalt, men den plats där den kan sättas, kommer att arbeta eller att komma hem.
Ni komentarjev:
Objavite komentar