I dag är konkurrensen på hotellmarknaden svårare att sticka ut från den totala massan av hotell. Samtidigt finns det växande krav från gästerna. I ljuset av detta tillstånd är vårdnaden av institutionens bild en av de mest akut och brådskande uppgifterna. Och för att lösa det är det lämpligaste sättet att göra högkvalitativa och professionella reparationer.
Ordet "vila" framkallar i de flesta människors sinne ett mysigt, bekvämt hotellrum, som du kan komma efter en intressant men tråkig utflykt och slappna av, återställa din styrka. Planerar en semester, människor tenderar att oroa sig för hotellet i förväg, vilket kommer att hålla vilodagar. Samtidigt uppmärksammas alla detaljer: graden av komfort på hotellet, dess läge, tillgängligheten av modern kommunikation etc.
Objekt Plats: Moskva, Kadashevskaya EMB (innehav) 26-28 Datum för färdigställande: September 2009 Not: Avsluta de gemensamma utrymmena i hotellet, alla rum, gym, restaurang, ingången lobbyn, reception, kök och trapphus. All dekoration designades av ryska arkitekten Borisov, ändrade slovakiska chefer och ledning av hotellkomplexet. Takkupor med utsikt över Kreml en bypasskanal och Luzhkov Bridge.
Huvudskälet till att reparera hotell i Moskva är som regel hög konkurrens och behovet av att möta industrins krav. Upprättande av gästfrihet är inte bara en plats där många människor slutar, men också ett kommersiellt projekt.
Reparation av hotell är en viss typ av reparations- och byggnadsarbete, ganska komplicerat och mycket ansvarsfullt. Detta bestäms för det första av ett betydande antal multifunktionella lokaler (rum, hallar, restauranger och barer, konferensrum, terrasser, olika rekreationsområden) och för det andra de maximala kraven på komfort. Det är nivån på komfort och bekvämlighet som hotellet erbjuder till vissa kategorier av kunder som bestämmer dess popularitet, och därmed dess ekonomiska effektivitet.
Ni komentarjev:
Objavite komentar