Färg, tillsammans med skolbyggnadens mycket arkitektur, är en viktig del av miljön. Färg stöder träning av en ung person. I det första kapitlet i denna bok har vi redan påpekat flera aspekter av färg. Hur hanterar vi sådana idéer, så att de inte degenereras i strikta principer, men testas ständigt i praktiken? Hur tillämpar vi den här kunskapen och sätter ett mål för att omge eleven med ett lämpligt färgstarkt humör? När allt kommer omkring spenderar de mycket tid i skolan.
Studenter i olika rum har elever olika emotionella tillstånd. Vi tänkte på det här och bestämde oss för att uppmärksamma hur färgerna i skåpens design påverkar studenternas stämning.
På många skolor på sommaren - reparation. Och det innebär vanligtvis stora svårigheter. Men alla ansträngningar belönas när klassen visas ren, lysande, med nålar i slutet av semestern. Och viktigast av allt är det skräddarsydd exakt till dina behov och egenskaper hos killarna som kommer att vara i det att lära.
Skolklassen är den plats där studenten tillbringar större delen av tiden. Och en sådan plats borde locka, så att eleverna skulle vilja åka dit. Men gör reparationer, knappast någon frågar barnens åsikt.
Vi känner alla till skolinrättningen - var och en av oss studerade antingen i skolan eller studerar idag. Allting i det är föråldrat. Men även här kommer en närmare titt att hjälpa till att avgöra vad som kan förbättras, göra det bekvämare, mer uttrycksfullt, särskilt eftersom vi redan har bekantat med vissa principer för interiörorganisationen. Huvudkravet, som måste beaktas, är att komma ihåg utnämningen av varje skollokal.
Ni komentarjev:
Objavite komentar