Bland alla befintliga bilverkstadsmaterial är kitt kanske det mest misstänkta. Vissa reparatörer anser att det är det säkraste sättet att täcka rostiga platser, och de lägger det nästan som en spade. Har du sett hur bitarna flyger av? Kände sig en aversion mot shpaklevke? Det finns dock inget fel med denna produkt om du använder den korrekt och för det avsedda ändamålet.
Nybörjare i kroppsreparation frågar ofta hur det är nödvändigt att korrekt spika en automatisk fräsningspade. Är det möjligt att limma den "nakna" metallen i kroppen eller försöka ladda ett reparationsområde? Dessutom uppstår frågan om hur man applicerar spiken mot färgen på kroppspanelen.
vad ska jag göra? primed, och sedan applicera shpatlevku. mosh och vanlig en-komponent primer för att spara pengar. Låt det torka i minst en dag. Och det är ännu bättre att behandla rostomvandlaren före marken.
Aktiv användning av fordonet förr eller senare leder till uppkomsten av dess olika repor i lacken, chips, stor bucklor. Om mindre fel kan fortfarande något lämnas obevakad, kommer det att få brottas med inriktning på åtminstone två huvudorsaker. För det första är det bara ful, men dyrare och mer solid bil, desto större felet är uppenbart. För det andra, av rent praktiska skäl: absolut någon repa kan avslöja yta oädel metall, som med tiden få den att korrodera och fraktur.
Admin
I nästa ämne var en referens till epoxifjället, kan någon från medlemmarna av forumet arbeta med honom och kan förklara nyanserna av dess tillämpning och för vad den specifikt används
Ni komentarjev:
Objavite komentar