För att utföra de uppgifter som konstruerade tre överflygningar i skärningspunkten mellan det Dmitrov motorvägen med Dolgoprudnenskoe motorväg i norra delen av byn och nära byn Fungi (på gränsen till Moskva-regionen), liksom tunneln i korsningen med resor 3rd Nizhnelihoborskii. Förare har möjlighet att passera dessa avsnitt av vägen snabbt och utan extra stopp.
På samma sätt kan jag inte förstå varför utöka så långt om den mest problematiska delen av vägen är de första 10-15 km från MKAD. Och genomflödet i flaskhalsar jämfört med andra större motorvägar är helt enkelt mager.
Huvudstaden ber Moskva myndigheter att stödja återkallandet av regionala markområden för infrastrukturprojekt i Moskva - främst för återuppbyggnad av vägar. Detta framgår av en skrivelse från Moskvas borgmästare Sergei Sobyanin till guvernör Sergei Shoigu (tillgänglig för Izvestia). Vi pratar om 72 platser i Mytishchi, Leninsky, Odintsovo distrikt och Khimki.
Medienätverkspublikationen "City Information Channel m24. ru" är registrerad hos Federal Service for Supervision inom kommunikationsområdet, informationsteknologier och masskommunikation. Registreringsbevis för massmedia El № ФС-77-53981 daterad 30 april 2013
I närheten av byn Gribki finns en rekonstruktion av Dmitrov-motorvägen - trafiken är svår. För några dagar sedan avlägsnades asfalten i en kort sektion på de fria två körfältna på vägen mot området framför byggmarknaden i Svampar, och den nya var inte lagd. Maskiner som reser i den här riktningen, bromsar naturligtvis på den här platsen, och nu ökade antalet trafikstockningar som redan inträffade vid ingången till svampen flera gånger. På fredag, på eftermiddagen reste jag avståndet från Severnaya till Gribkov på 1 timme 20 minuter !!! Varför kan du inte göra allt rätt, varför kan inte reparera vägen, inte på bekostnad av allt annat ??? Ett botemedel, den andra kränkningen!
Ni komentarjev:
Objavite komentar