sreda, 7. marec 2018

Modern teknik för att bygga broar

Modern teknik för att bygga broar

För framställning av våra material för nybyggnation av broar har vi utvecklat en unik, patenterad teknik. Under många år specialiserar vi oss i produktion av högkvalitativ och unik geosyntetik Geoflux:

Modern teknik för att bygga broar

Broar är ganska komplexa och naturligtvis nödvändiga strukturer. Den absoluta majoriteten av våra landsmän är vana vid deras närvaro. Någon måste ens delta i upprättandet av dessa. Resten har länge upphört att märka det faktum att broar ofta är en vital nödvändighet för oss. Med tanke på detta kommer vi att fördjupa vår kunskap och ge några ord till den nya tekniken för att bygga broar . . . ja några stycken.

Modern teknik för att bygga broar
Мосты – это довольно сложные и, безусловно, необходимые конструкции. К их наличию привыкло абсолютное большинство наших соотечественников. Кому-то даже пришлось уже поучаствовать в возведении таковых. Остальные же давно перестали замечать тот факт, что мосты нередко являются для нас жизненной необходимостью. В виду этого углубим наши знания, уделив новым технологиям строительства мостов несколько слов… ну, ладно, несколько абзацев.

Byggande av en bro över floden. Volga i Uljanovsk längd på nästan 6 km lanserades 1987. Under den tid som gått sedan byggstarten, förändrats betydligt kraven på konstbyggnader, ökad konstruktionsbelastningar, ändrades sammansättningen av trafiken som kommer att använda bron . . . I detta avseende Federal Road Verket och administrationen av Uljanovsk regionen att optimera projekteringen byggandet av bron genomfördes: den maximala minskad vikt av överbyggnader, strukturer byggda under det senaste århundradet, moderniseras, och vidtagit åtgärder för korrosionsskydd.

Modern teknik för att bygga broar

Under Ukraina planerar de bara att lära sig att bygga moderna vägar och broar, och världens ledande företag mastrar redan följande teknik - skapandet av bärbara modulära väg- och brobyggnader.

Modern teknik för att bygga broar

Mannen hade liten arkitektonisk mångfald: det var nödvändigt att få bron att flytta. De första lyftbryggorna framkom även under det romerska riket. Under många år har temat mobila broar blivit fryst: lyftbroar har använts överallt, men nya konstruktioner har inte dykt upp.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

še vedno