petek, 1. september 2017

Teknik för vägbyggnad i Tyskland

Teknik för vägbyggnad i Tyskland

Så för oss är det inte ekonomiskt lämpligt. Barnens huvuden för människor vill äta dem. Och om du lägger sådan högkvalitativ vävduk, varför köpa stugor, bilar, pärlor ???

Teknik för vägbyggnad i Tyskland

Efter att ha rest från Moskva till Vladivostok skrev vi mycket om vägarna. Från klagomål om klimat, korruption och krökta händer skulle jag vilja gå vidare till en mer konstruktiv analys av situationen. Det finns en hel rad problem: från bristande överensstämmelse med teknik, till undermåliga reparationer. Ett stort problem för vägar är överbelastad transport. I Ryssland går nästan alla lastbilar med överbelastning. Detta görs för att tjäna pengar snabbare. Överbelastade lastbilar bryter snabbt ett lager av grus på botten av vägen, bryter ner på vägen, kan inte gå in i stigningen. Transportministeriet på sommaren förbjuder rörelse av lastbilar på vissa vägar, men livet kan inte stoppas!

Teknik för vägbyggnad i Tyskland

Förvånansvärt blev den första tyska motorvägen 80 år gammal, och de flesta moderna vägar byggdes under tredje riket och var avsedda för tankens rörelse. Så moderna stora laster kan inte bryta dem.

Teknik för vägbyggnad i Tyskland

Många anser att de tyska vägarna är referensvägarna i Europa, och Tyskland upptar första platsen i ovanstående betyg. I detta finns inget fantastiskt, med tanke på hur de byggs. Överraskande, den första tyska Autobahn var 80 år gammal, och de flesta moderna vägar byggdes i dagarna av Tredje riket och beräknades på förflyttning av stridsvagnar. Så moderna tunga lastbilar kan inte bryta dem. Anteckningar [redigera] redigera koden]


6. Jag trodde inte att jag en dag skulle återvända till DOT och ännu mer, jag ska skriva en undersökning av vägbyggandet, för omedelbart efter examen vid universitetet utvecklades jag starkt av öde från konstruktion till ganska andra djungler. Och trots allt, när jag själv skrev en avhandling om transportfrågan på byggbroar för TX DOT, så visade det sig att den gamla inte kan vridas bort.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

še vedno