Vi fortsätter att montera väggarna. Väggarna samlas på marken och stiger sedan upp. Den nedre delen av brädet spikas på fötterna.
Alla modellprojekt inramade garage anpassade till anläggningsområdet (jord och lokala klimatförhållanden), liksom kundernas önskemål baserade på väggarna - gratis (med undantag för projekt som föreslås för aktier med rabatt). Om det behövs kan ytterligare ändringar av de övergripande dimensionerna, layouterna, grundkonstruktionerna, väggarna och taken införas i standardramgarprojektet.
De som äger en bil måste ha ett garage för lagring. Men verkligheten är att inte alla har råd med monolitisk armerad betong eller prefabricerade strukturer. Och i en sådan situation finns det en väg ut: det här är byggandet av en ramautomat. När det gäller kvalitet är det inte mycket annorlunda än de mer massiva och dyra analogerna, men det är mycket billigare och det är möjligt att utföra en sådan struktur med egna händer.
Var gömmer bilister sig från det dåliga vädret på sina järnhästar? Svaret på denna fråga är enkelt. Naturligtvis, i garaget! Där är det torrt och varmt, och verktyget är till hands. Men hur man bygger det själv med minimal investering och högsta kvalitet är en fråga som intresserar många bilägare. För detta finns en ramgarage. Dess konstruktion orsakar inte svårigheter, kräver inte stora ekonomiska kostnader.
För en lång servicebil utan de obehagliga överraskningarna som kan uppstå på vägen, måste den förvaras på ett mysigt ställe, skyddat mot dåliga väderförhållanden. Det kan vara en kapitalsten eller billigt ramgarage. I den här artikeln föreslås att man överväger flera varianter av byggnader och väljer det optimala rambilprojektet.
Ni komentarjev:
Objavite komentar