Aktiv användning av fordonet förr eller senare leder till uppkomsten av dess olika repor i lacken, chips, stor bucklor. Om mindre fel kan fortfarande något lämnas obevakad, kommer det att få brottas med inriktning på åtminstone två huvudorsaker. För det första är det bara ful, men dyrare och mer solid bil, desto större felet är uppenbart. För det andra, av rent praktiska skäl: absolut någon repa kan avslöja yta oädel metall, som med tiden få den att korrodera och fraktur.
Kärnan i problemet är att på vintern huset var inte uppvärmd, och i lederna i plattor (taket av plattorna vikt / vikt) skalade kitt, och hela ytan av taket fläckar försvann. Att göra nya tak finns ingen önskan och möjlighet, men jag försöker fylla det själv. Kan du snälla berätta för mig först en primer eller kitt när du reparerar taket?
Bland alla befintliga bilverkstadsmaterial är kitt kanske det mest misstänkta. Vissa reparatörer anser att det är det säkraste sättet att täcka rostiga platser, och de lägger det nästan som en spade. Har du sett hur bitarna flyger av? Kände sig en aversion mot shpaklevke? Det finns dock inget fel med denna produkt om du använder den korrekt och för det avsedda ändamålet.
Nybörjare i kroppsreparation frågar ofta hur det är nödvändigt att korrekt spika en automatisk fräsningspade. Kan jag limma shpa Vat "nakna" kropp metall eller sova Chala behöver zagrun den Vat reparation saltsyra område. Även WHO inte heller ångra fråga Nana se Nia shpa picka på hundra Rui måla kropp sockel.
Berätta för mig, pozh, vilken ordning - glömde. Har rensat - har grundat - har jämnats shpaklevkoj? (på många putties sägs det att det är möjligt på primed och unprimed). Hur är det mer korrekt?
Ni komentarjev:
Objavite komentar