Belysning är en mycket viktig del av någon visualisering - ljus ger rätt atmosfär till varje interiör. Den praktiska funktionen av 3D-design är en kombination av att omforma inredningen av möbeldesignen i inredningen med ytterligare ljuskällor. Genom modellering ser vi vilka områden som behöver belysning, så vi kan bestämma hur många ljusstrålar och vilka kraftlampor vi vill placera i separata rum. Vid synlig belysning av lägenheten kan du tydligt se vilka arkitektoniska element som bäst ses, och vilka av dem bör belysas med en extra källa.
Belysning av hemmet är en av prioriteringarna i sin design. Du kan till och med säga - belysningsdesignen av lägenheten är den första av grunden för projektet. Ett litteratiskt bostadsprojekt börjar med ljusutveckling: när det gäller sten, betong och metall kommer det att vara mycket svårt att fixa misstag, eller till och med omöjligt.
© 2002-2018 Olga Kondratova Studio - inredning. Olga Kondratova Design Studio är ett registrerat varumärke. Delvis eller fullständig användning av varumärket för ändamål som inte är relaterade till ägarens arbete eller tjänster är förbjudet.
Underbar artikel! Och mycket, mycket användbart! För många nådde sig intuitivt. Jag älskar ljuset! Kommentarer är också mycket praktiska och användbara! Jag kommer att använda . . . . Förresten, med ännu glas tekanna med ljus i mörkret, kokning, fascinerande! )))
Hur många människor inte väljer en ljuskrona och annan belysning nästan i sista stund, men attityden till belysning "på rest principen" - en av de stora brister i utformningen, eftersom ljuset skapar en känslomässig . . .
Ni komentarjev:
Objavite komentar