En kommunikationsingenjör eller ingenjör konstruerar järnvägar, broar och tunnlar för att designa järnvägar, trafikförbindelser, broar och tunnlar och organiserar också deras konstruktion, underhåll och reparation.
Hur man berättar arbetarna, är idag den första dagen när de var representativa för företaget kom att de fick på jobbet. Han började stänga kläderna. Efter att summan aviserades, en och en halv gånger mindre än lovad, bestämde de sig för att ringa till journalister. Sysselsättning för alla män meddelade att anställningsavtal för byggandet av bron skall undertecknas på byggarbetsplatsen och lön kommer att betalas av den 25: e varje månad med tillhandahållande av mat och husrum. Men när de kom fram uppfyllde inte lönen och de utlovade villkoren löften. Arbetarna fick underteckna ett kontrakt där de registrerades CI ledare, medan de arbetar montörer och svetsare.
De mest populära arbetarna i byggandet av Krimbron är armeringsarbetare och betongarbetare. Deras genomsnittliga lön är cirka 35 tusen rubel. Lågutbildade arbetstagare får cirka 25 tusen. Specialister och ingenjörer och tekniker 75-80 tusen rubel, huvudet av entreprenörföretaget specificerat.
600 ojämna kilometer måste övervinnas till fots och genom att passera till en bosatt i Chelyabinsk regionen Vyacheslav Abdullin, som åkte hem från Krim - med byggandet av Kerchbron. På vägen åt han i tre dagar vad han skulle ha, i stort sett vad som växer på vägarna. Vyacheslav Abdullin hade inga pengar med honom: på den största ryska byggarbetsplatsen betalades han bara femtonhundra i en månad av hårt arbete.
Vi arbetade på något sätt i en liten by, som fortfarande var ett distriktscentrum. Vi tog också våra arbetare där. eftersom deras förtroende. Återigen är det bättre att skicka en affärsförare till bitarbete än att ta en lokal. Tom då måste det ske snabbt och hemma, men det finns ingen plats för lokalen att skynda på. Så logiken av icke-urval av lokal är
Ni komentarjev:
Objavite komentar